esmaspäev, 1. veebruar 2016

Bemari vend

Bemari vend

Bemari vend olen ma
teede kunniks ennast pean
kõik ülejäänud juhid mind vihkavad
seda ma tean

tagaveoga saab külge ette rebida
ja sellega masinaga naisi sebida

selle masina mootor nii võimas
et hääle peeneks ajan 
järgmisel päeval uusi rehve vajan
kõik kurvid sirgeks sõidan
esimese rea pileti surnukuuri võidan
sirgel teel ma gaasi põhja tallan
samal ajal alksi kurgust alla kallan
kurvidesse sisenen ma külg ees
sest olen kõige kõvem mees

ei peata mind politsei ega miski muu
aga suurel kiirusel läks vähe lapesse
kui kurvist väljudes peatas mind puu
laks ja leban surnukuuris
samal ajal kui politsei õnnetust uuris
siis avastati, et olin alkoholi joonud
sellega endale ettekujutusi loonud

tagaveoga saab külge ette rebida
ja selle masinaga naisi sebida

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar