teisipäev, 2. veebruar 2016

Rekkamehe argipäev

Rekkamehe argipäev

Ref: Keeran alla küljeklaasi
süütan rumba annan gaasi ma
sõit võib alata ah-aha
välja venind püksi viigid
maha jäävad sood ja tiigid aidaa
NÄGÖZ maarjamaa ah-aha

igapäev tuhandeid kilomeetreid maha sõitma pean
iga veosega on kiire, seda ma tean
roolitaga päevad pikaks venima kipuvad
pere pildid peegliküljes ripuvad
pilte vaadates meenutamaks
et kodus ootamas lähedased kallid
neid taga igatsedes
ka mõned juukse karvad kasvamas hallid

pikad sõidud ja magamatus 
ka tervis natuke rikub
öisel sõidul uni peale tikub
teeääres peaks tegema peatuse
et saaks silmad looja lasta
hommikul ärgates
nagu koer rehvi kasta
armatuuril kohvi keeb
tõusev päike päeva rõõmsaks teeb

Ref: keeran alla...

järgmise riigi piirile jõudes
tolliametnik mult peatust nõudes
minu rekka pingeline läbiotsimine käib
see nii kuratlik lõputu näib
läbiotsimise ajal ma silma looja lasin
kui see läbi sai
selgus et puhas on minu masin

seda tööd teen enda pere jaoks
igapäev roolitaga olles
soovin et aeg see nii kiirelt ei kaoks
pere pilte vaadates meenub mulle 
kes ka tahavad et ma vahest kodu jõuaks
ja ülemuselt
perega olemiseks rohkem aega juurde ma nõuaks

Ref: keeran alla küljeklaasi
süütan rumba annan gaasi ma
sõit võib alata ah-aha
välja venind püksi viigid
maha jäävad sood ja tiigid aidaa
NÄGÖZ maarjamaa ah-aha

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar